Clubblad

Het clubblad van de Grol is een laagdrempelige informatiebron voor alle leden, sponsoren en relaties van de vereniging. En dat al 40 jaar lang!

Het clubblad verschijnt vier keer per jaar in een magazinevorm op een hoogwaardige papiersoort. Grol hecht waarde aan het zich op deze wijze naar buiten te profileren.

De inhoud van het clubblad bestaat uit achtergrondverhalen, interviews, nieuws en informatie, kritische dan wel humorvolle columns en vaste en roulerende rubrieken als ‘Speler van het Kwartaal’, ‘de Kampioenen’, ‘Bestuurstaal’, ‘Het Kiekje’, ‘Groltekkels’, ‘Hoe is het met….?’, ‘Achter de brievenbus’, ‘Internationaal Marveld Toernooi’, ‘Wissink O13 en O11 Toernooi’, etc.  Daarnaast is er uiteraard altijd ruimte beschikbaar voor nieuwe rubrieken, een ingezonden stuk of een leuk kiekje…. De redactie staat ten allen tijden open voor leuke ideeën of suggesties!

De redactie bestaat uit een enthousiaste groep vrijwilligers die veelal op meer plekken binnen de vereniging al actief zijn. Gezelligheid en de gemoedelijke sfeer is een belangrijke drijfveer. We zijn iedere uitgave weer blij te vernemen dat leden uitzien naar een nieuwe uitgave en dat de clubbladen ook inhoudelijk gewaardeerd worden.

Op onderstaande fotocollage ziet u 3 lege stoelen. De redactie zou deze plekken graag ingevuld zien. Iets voor jou? Hou jij van schrijven? Lijkt het jou leuk om iemand nader te belichten, een achtergrondverhaal of verslag van een gebeurtenis of evenement binnen de vereniging te schrijven? Heb jij leuke ideeën voor verhalen? Dan willen we jou graag verwelkomen.

Ben je geïnteresseerd of wil je eerst meer weten wat er van je verwacht wordt als redactielid, bel onze hoofdredacteur of schiet gewoon een redacteur aan die je kent. Nee, je hoeft geen Neerlandicus te zijn, en waar nodig word je van alle kanten ondersteund. Leeftijd, opleiding, geslacht, totaal niet van belang. Enthousiasme is de enige ‘vereiste’.

Nummer tekkeltelefoon: 06 2081 7852. Meer info: tekkeltelefoon

Klik hier voor reeds verschenen clubbladen

Redactie adres
Henri Walterbos