Rayan Taouil in voorselectie Nederlands Elftal Onder 14!

08-10-2021

De successen van de Groenlose voetbaltalenten blijven aanhouden. Na de doelpunten van Daan Rots voor FC Twente en de goal van Maxime Bennink voor Feyenoord tegen Ajax, het debuut van Sophie te Brake bij de dames van FC Twente is het nu de beurt aan Rayan Taouil. Rayan is namelijk uitgenodigd voor de selectiewedstrijden voor het Nederlands Elftal onder 14 jaar!

Rayan heeft enkele jaren geleden al de overstap gemaakt van Grol naar de jeugd van FC Twente en heeft zich binnen deze veeleisende opleiding heel goed doorontwikkeld. Hij speelt bij deze eredivisieclub ook in de selectie onder 14 jaar en heeft als aanvoerder van zijn elftal de aandacht getrokken van de keuzeheren van de KNVB. Een hele mooie prestatie van onze clubgenoot, die nog steeds lid is van Grol en wij wensen hem alle succes in Zeist, maar natuurlijk ook heel veel plezier bij deze bijzondere ervaring!