Reglement Kleding Grol

30-08-2023

Beste trainer, leider, speler en ouder/voogd,

In de zomervakantie zijn de leden van de kledingcommissie druk geweest om alle teamtassen weer op orde te krijgen. Zoals elk seizoen zullen er vast wat opstart problemen zijn. Wanneer er iets niet klopt of ontbreekt, dan zien we de trainer/leider voor de wedstrijdkleding  (hesjes, waterzak) graag op het kledingspreekuur en gaan we het proberen z.s.m. op te lossen.

Als reminder vindt u hieronder het kledingreglement en het vriendelijke verzoek om deze na te leven. We zien te vaak dat dit niet gebeurd en dit kan consequenties hebben aan het einde van het seizoen, wanneer de kledingcommissie de kleding moet beoordelen.

Ook te lezen via de volgende link: Kleding reglement versie 29 augustus 2023

Dus graag het kleding reglement hanteren, om zo onnodige kosten en discussies  te voorkomen!

Reglement wedstrijdkleding, presentatiepakken en (rug)tas:

•             Wedstrijd kleding mag alleen gebruikt worden tijdens de wedstrijden  en officiële gelegenheden van de s.v. Grol (niet voor privégebruik).

•             Presentatiepakken mogen alleen gedragen worden naar wedstrijden, dus voor en na de wedstrijd, de top (niet de broek) tijdens de warming-up en het gehele pak door de reserve spelers voor op de bank.

M.u.v.. de zaterdagochtendselectie en het G-team. Zij mogen hun kleding mee naar huis

nemen  en de presentatiekleding dragen tijdens de trainingen.  Dus niet privé!

•             Rugtas en tas: mogen gebruikt worden tijdens de wedstrijden en trainingen.

•             Wedstrijd kleding mag niet  individueel mee naar huis genomen worden. M.u.v. de sokken bij de JO/MO8 teams. We kunnen ons voorstellen, dat het voor de leiders een lastige klus is om alle sokken aan te moeten trekken en veters te moeten strikken.

•             Tip maak een was-schema gekoppeld aan het rijschema zodat alles centraal gewassen wordt.

Hieronder ziet u de data van de kledingspreekuren, tijden het kledingspreekuur kunt u terecht om bijvoorbeeld het te klein geworden presentatiepak om te ruilen. Voor alle vragen rondom de wedstrijdkleding zijn de trainers/leiders welkom tijdens een kledingspreekuur.

Rooster inloopspreekuur (voor 1e helft seizoen 2023-2024):

De zaterdagen: 2 september, 9 september, 16 september, 28 oktober, 11 november, 25 november en 9 december 2023.

Tijdstip van 9.30 uur tot 11.00 uur.

Met vriendelijke groeten,

Namens de kledingcommissie,