Grol viert 105e verjaardag en trakteert

14-09-2023

Attentie voor alle leden en vrijwilligers!

Op maandag 18 september a.s. viert Grol haar 105e verjaardag. Iedereen al vast van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! Omdat het een lustrum betreft willen we al onze leden en vrijwilligers trakteren op een mooi en nuttig aandenken.

We hebben een leuke attentie voor al onze spelende leden en trainers en leiders. Voor al onze niet spelende leden, de ondersteunende leden, en overige vrijwilligers hebben we een andere leuke attentie.

Deze attenties zijn komend weekend af te halen op ons sportpark en wel als volgt:

Voor de spelende leden, trainers en leiders kunnen de attenties per team afgehaald worden in de bestuurskamer door één van de leiders. Deze kan dan de attenties verdelen onder de spelers en medeleiders van zijn team.

De niet spelende leden, de ondersteunende leden en de overige vrijwilligers kunnen de attentie individueel afhalen in de bestuurskamer.

De bezetting is als volgt:

Zaterdag 16 september van 10.00 uur tot 17.30 uur.

Zondag 17 september van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om de attentie(s) af te halen stuur dan even een bericht naar info@svgrol.nl om een alternatieve dag en tijd af te spreken.

Met vriendelijke sportgroeten,

Algemeen Bestuur Grol