Herinnering: Supportersclubcafe 1 december, jij bent er toch ook bij?

21-11-2023

Herinnering:

Op vrijdag 1 december om 19.30 nodigen wij als Supportersclub jullie uit om een leuke avond te hebben voor alle supportersclubleden en niet leden.

De avond zal bestaan uit een kennismaking met de nieuwe hoofdtrainer van Grol 1 Philip Agteres en zal hij ons meenemen in hoe hij naar voetbal kijkt, aangevuld met een presentatie van de hoofd jeugdopleiding Jos Heutinck en voetbalbestuur Bob Lebbink. Ook zal de man achter het beroemde spel de Grolse Superelf Cor Bleuminck een inkijkje geven in hoe het spel werkt en wat hierbij komt kijken. En er wordt afgesloten met een kleine voetbalquiz. Al met al veel leuks en voor een ieder wat wils.

Voor leden van de supportersclub zijn twee drankjes inbegrepen. Om te weten om hoeveel belangstellenden we kunnen verwachten, wordt aanmelding op prijs gesteld. Dit kan door te mailen naar: Supportersclub@svgrol.nl

Tot 1 december!

Ps. Mocht er te weinig animo zijn, wat wij niet verwachten. Dan zullen wij dit voortijdig melden.