Grol JO13-2 KAMPIOEN!!!

17-12-2023

JO13-2 speelde zaterdag 16 december de laatste wedstrijd in fase 2 van de 2e klasse. Het team onder leiding van Roy Röring, speelde in Enschede tegen nummer drie Vogido JO13-2 een onderling duel, waarbij Vogido in punten nog gelijk kon komen met koploper Grol.  Sparta Enschede JO13-2 speelde 7 km verderop en ruim 2 uur later een thuiswedstrijd tegen de hekkensluiter en moest wat doelpunten goedmaken op Grol. Alle ingrediënten voor een Super Saturday dus.

Grol speelde zeer sterk en domineerde de hoogstaande wedstrijd. In de eerste helft werd deze wedstrijd al grotendeels beslist (0-2 voorsprong Grol) en de tweede helft waren er voldoende mogelijkheden om de score verder uit te bouwen. Grol liet dit na en dat gaf Sparta Enschede de kans om met een hoge score de titel alsnog weg te kapen. Grol ging op de terugweg langs om zelf deze wedstrijd te aanschouwen. Sparta kwam niet verder dan een 3-1 overwinning en dat maakte Grol JO13-2 een meer dan terechte kampioen. Uitstekend verzorgd voetbal, gericht op het creëren van kansen en goals, beloond met een titel en hopelijk promotie naar de 1e klasse!