PSV winnaar van de F-woensdagcompetitie

03-06-2008

Afgelopen woensdag werden op de velden van de s.v. Grol de finalewedstrijden van de F-woensdagcompetitie gespeeld. De wedstrijden die de eindrangschikking moesten bepalen waren fantastisch om naar te kijken. Goed voetbal en mooie goals zorgden voor een geweldige ambiance.

De wedstrijd die bepaalde wie de winnaar zou worden ging tussen PSV en Leeds United. PSV speelde fantastisch en zorgde er voor dat Leeds het heel moeilijk had. Dit alles leidde er toe dat PSV maar liefst twaalf keer het net wist te vinden. Verdedigend gaf het team van coach Siebe ten Have ook niets weg. Leeds wist dan ook niet te scoren. Na afloop van de wedstrijd toonden vele spelertjes hun emotie. Voor velen was het de eerste prijs in hun carrière. Nadat het team van PSV de beker had ontvangen en de pers de foto’s had gemaakt, gingen de spelers volledig los en vierden ze een leuk feestje.

De trotse winnaars !

Gehele einduitslag:

1e plaats> PSV
2e plaats> Leeds
3e plaats> Celtic
4e plaats> Liverpool
5e plaats> Manchester United
6e plaats> Ajax
7e plaats> Real Madrid
8e plaats> Feyenoord

Tijdens de prijsuitreiking werden ook de spelers en coach van het toernooi bekend gemaakt:

Keeper> Boris Blanken (PSV)
Verdediger> Twan Nijkamp (Celtic)
Middenvelder> Thijs Reijrink (Feyenoord)
Aanvaller> Mike te Brake (Real Madrid)
Coach v/h jaar> Siebe ten Have (PSV)

De organisatie van de competitie wil alle spelers bedanken voor hun geweldige inzet tijdens de afgelopen negen weken. Ook gaat er een dankwoord uit naar alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen. Hopelijk kunnen we volgend jaar ook weer een beroep op jullie doen. Tot dan!!!!!