Wedstrijdprogramma op de site weer actueel

12-08-2008

Vanaf heden is op deze site wederom het meest actuele wedstrijdprogramma te vinden voor alle teams van de sv Grol. Het betreft competitie- en bekerwedstrijden zoals vastgesteld door de KNVB. De vriendschappelijke wedstrijden staan dus niet in dit overzicht. Er wordt getracht om de informatie zo up to date en compleet mogelijk te houden en eventuele wijzigingen zo snel mogelijk te verwerken. Ook afgelastingen worden via de site vermeld. Let wel, het programma op de site is altijd onder voorbehoud, hetgeen betekent dat de informatie verkregen via de wedstrijdsecretarissen van de diverse besturen voor gaat. Het meest actuele wedstrijdprogramma vindt u in het linkermenu onder het kopje Wedstrijdinfo.