Officiƫle opening kunstgrasproject

05-09-2008

Op donderdag 18 september a.s. en dus op de dag dat de sportvereniging ‘Grol’ haar negentigste verjaardag viert, wordt het kunstgrasproject op het sportpark ‘Den Elshof’ officieel geopend. Afgezien van het gegeven dat bij deze opening iedereen van harte welkom is, krijgt de avond een officieel tintje waarbij de belangrijkste aandacht uitgaat naar de genodigden.

Het Grolbestuur en in het bijzonder de projectgroep kunstgras heeft er bewust voor gekozen om voor al de vrijwilligers, die op zo’n intensieve en enthousiaste wijze hebben meegewerkt aan de totstandkoming van het project, een afzonderlijke feestelijke middag of avond te organiseren.
Natuurlijk worden al die vrijwilligers op de achttiende september op het sportpark ‘Den Elshof’ verwacht, maar voor hen is het belangrijk om te weten dat zij de aandacht en waardering die zij verdienen op een nog nader vast te stellen datum zullen krijgen!

Vanaf 19.00 uur:
Gelegenheid voor alle genodigden en andere belangstellenden om het sportpark ‘Den Elshof’ te bezichtigen.

19.00 uur:
Ontvangst spelers en begeleiders van Grol 1 en Oud Grol 1 in het sportcafé.

Vanaf 19.30 uur:
Ontvangst genodigden in de serre van het sportcafé.

20.00 uur:
Openingsactiviteiten op het hoofdveld.

20.30 uur:
Wedstrijd Grol 1 - Oud Grol 1 (2 x 25 minuten) met een korte pauze op het veld.

21.30 uur:
Gezellig samenzijn voor alle aanwezigen in het sportcafé (genodigden in de serre).