Wedstrijd Grol F2 - VIOS B. F1

22-03-2010

Na een paar mooie lentedagen leek het zaterdagmorgen 20 maart jl. wel weer een beetje herfst. Het regende, waaide en af en toe probeerde het zonnetje ook nog te voorschijn te komen. Maar voor onze boys van de F2 maakt dat niets uit; weer of geen weer ze staan er gewoon! En bij een paar regendruppels roepen ze in koor; ‘nou en’! Dat zijn de echte bikkels van de S.V. Grol.

Maar…na het fluitsignaal voor het begin van de wedstrijd was het al gauw 0-1. Waren onze boys al wel wakker? Het was toch al 10.30 uur geweest dus de slaap moest toch al wel uit zijn. De wedstrijd ging een tijd lang gelijk op. Over en weer werden de kansen niet benut, mede ook door goed keeperswerk van Robin. Uiteindelijk resulteerde dit in een 0-1 ruststand.

Na een peptalk van de leiders Michael, Michel en Rob kwamen de jongen weer strijdvaardig het veld op. Op naar de gelijkmaker! Er werd gevochten (niet letterlijk!) Er werd goed verdedigd door Nick en Twan. Op het middenveld zorgend Tiem, Dylan en Mike er voor te zorgen dat er geen bal verder kwam. En in de spits werd keer op keer geprobeerd de bal in het doel te krijgen. En ja hoor, daar was Jelmer met een prachtig afstandschot, keihard in het doel. De verdiende 1-1! Er werd door beide partijen geknokt voor het winnende doelpunt maar………..uiteindelijk aan Grol de eer om de wedstrijd te winnen. Jan scoorde met een mooi schot het winnende doelpunt. Blijdschap alom zowel aan in het veld als aan de kant bij de ouders, opa’s (trouwe supporters van Tiem en Mike), broertjes, zusjes als bij mascotte Bommel (de hond van Jan).

Jelmer, Dylan, Tiem, Mike, Nick, Jan, Robin en Twan goed gevoetbald en gefeliciteerd met de overwinning!!