Teams Marveldtoernooi bekend

28-03-2010

GROENLO - De Russische ploeg Konoplev fa, Brôndby uit Denemarken en de Turkse club Galatasaray zijn de grote nieuwkomers op het 21ste Marveldtoernooi. Ook de winnaar van vorig jaar, Auxerre zal de titel komen verdedigen.

De deelnemerslijst werd zondagmiddag 28 maart bekend gemaakt in het sportcafé op sportpark ´Den Elshof´. De presentatie, onder het motto ´I have a dream´, van de teams gebeurde middels een korte film. Een speler van de C1 van s.v. Grol ging in zijn droom langs alle stadions van de deelnemende teams.

Een delegatie van het bestuur Stichting Internationaal Marveldtoernooi is afgelopen vrijdag afgereisd naar de Kuip in Rotterdam. Daar hadden zij een interview gehad met Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum. Beiden speelden respectievelijk in 2003 en 2005 op het Marveldtoernooi. Deze twee spelers hebben de loting verricht voor het toernooi. Dit alles werd gefilmd en getoond tijdens de presentatie.

Deelnemers veld
Galatasaray – Poule 1
Brôndby – Poule 1
PSV – Poule 1
SV Grol – Poule 1
Auxerre – Poule 1
RSC Anderlecht – Poule 1

Konoplev fa – Poule 2
Feyenoord – Poule 2
Ajax – Poule 2
FC Twente – Poule 2
Manchester United – Poule 2
Real Madrid – Poule 2

Het 21e Internationale Marveldtoernooi wordt dit jaar gehouden op 28, 29 en 30 mei.

Voor meer informatie: www.marveld.info