Verschuivingen in de top bij de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie

17-04-2010

In de top van de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie zijn er een aantal verschuivingen geweest. Hierbij de verslagen.

Op hoofdveld A moest Barcelona het opnemen tegen Twente. Beide teams zijn een goede middenmoter. Dat ze aan elkaar gewaagd waren was te zien. Het spel was goed en beide coaches hadden hun sterkste team opgesteld. Toch was het Barcelona dat aan het langste eind trok, 6-2.

Op het andere deel van het hoofdveld een wedstrijd uit de lagere regionen van de ranglijst. Hier speelde de nummers 6 en 8 tegen elkaar, PSV tegen Real Madrid. Het was een wedstrijd van een zeer hoog niveau, waarbij beide teams kans op kans creëerden. Real moest toch het hoofd buigen tegen de ploeg uit Eindhoven en het werd 8-2.

Op veld 1A de wedstrijd tussen de nummer 3 en 7. Graafschap tegen Juventus. Dat Juventus zo laag stond was absoluut niet te zien. Ze boden goed partij en de Graafschap had alle moeite om de tegenstander te verslaan. Het lukten de Doetinchemmers uiteindelijk toch. Het werd 7-2.

Tot slot de topper van de week, nummer 1 tegen nummer 2. Oftewel Liverpool- Ajax. Een mooie wedstrijd voor de neutrale kijker. Voor de supporters echter zenuwslopend. Het spel golfde snel op en neer. Liverpool kwam nog wel op voorsprong, maar keek bij rust toch tegen een achterstand aan 3-1. In de tweede helft was Ajax toch iets sterker en bouwde de voorsprong uit tot 7-2. Daardoor nemen ze de 1e plek over op de ranglijst.

Voor aanstaande week staan er weer leuke wedstrijden op het programma. Komt u ook eens kijken?

Dan nog even dit: het shirt van Twente is weer terecht, maar het shirt van Barcelona is nog steeds spoorloos.