The ROAD to VICTORY

29-04-2010

Beste jeugdleden van de s.v. Grol,

A.s. zondag is de wedstrijd Longa- Grol. Natuurlijk gaan we weer het e.e.a. organiseren en regelen rondom deze wedstrijd, net zoals eerder dit seizoen. Nu gaan wij naar Longa toe en dit willen we graag in een groot blauw lint gaan doen, het bestuur van supportersclub nodigt dan ook alle jeugdleden uit om in het blauw te verschijnen op zondag 2 mei a.s.

We zullen gaan verzamelen op de parkeerplaats van sportpark Den Elshof om 12:30 uur.

We hopen dat er zoveel mogelijk jeugdleden op komen dagen in het BLAUW. En voor het team dat het meest origineel en blauw komt opdagen, heeft het Bestuur van de supportersclub een leuke prijs voor het hele team beschikbaar gesteld.

Om dit in goede banen te leiden, dienen de leiders op de hoogte te zijn van deze actie.

Wij hopen dat ook zij en vele ouders de kinderen zullen begeleiden naar Longa toe.
De E en F teams zullen alleen onderbegeleiding van leiders/ouders worden toegelaten

Voor alle jeugdleden van de sv Grol die in het blauw verschijnen, zal de supportersclub zorg dragen voor de betaling van de entreegelden bij Longa, dit is dus alvast mooi meegenomen.

Naast deze Road to Victory zullen er nog meer acties volgen, waarover jullie nog zullen lezen en of horen.

Met vriendelijke groet,

Patrick Pos