Eindelijk winst voor Grol C5

02-05-2010

Vandaag 1 Mei moest C5 een uitwedstrijd tegen FC Trias C4. Het eerste seizoen alles verloren maar dit tweede seizoen hebben ze na een aantal mooie gelijk opgaande maar toch verloren wedstrijden vandaag dan eindelijk met 2-1 gewonnen en dat ging best goed.

Na 20 min. kreeg C5 een penalty tegen maar die werd super uitgehouden door onze keeper Michael Sonderen ( alias de Kat) . Door nog een tegen aanval kwamen we 0-1 achter, maar door de spirit van het team werd er door Ron Scheaffer 1-1 gemaakt mooi ondersteund door het middenveld. Achterin was de verdediging lekker fel alles werd bijna geblokt Trias had mensen uit andere teams gehaald om zo maar goed voor de dag te komen oké dat kan maar dat kan ook verkeerd aflopen en dat ging ook gebeuren in de tweede helft. We begonnen zoals we gestopt waren en kansen hadden we genoeg en na 15 min ging er voor C5 weer één in door Paul Hallers die een mooie bal aangespeeld kreeg van Ilco Toebes. Toen kregen we de laatste 8 min. weer een penalty tegen , maar ook die werd weer gehouden door Michael , een mooie overwinning eindelijk voor grol C5.

Grol C5 jullie hebben lekker gevoetbald Ga zo door.