Sportvrijwilliger van de gemeente Oost Gelre!

05-05-2010

Eer valt bestuur V.S.V.G. en voorzitter Theo Huijskes ten deel

Bij de jaarlijkse sportverkiezing van de gemeente Oost Gelre, ook dit jaar weer gehouden op Koninginnedag in Lichtenvoorde, is de sportvereniging Grol ook in de prijzen gevallen. Bij de verkiezing van het onderdeel ‘Sportvrijwilliger van het jaar 2009’ ging de prachtige trofee met de daarbij behorende bloemen naar niet alleen het bestuur van de V.S.V.G. (vrienden van de sportvereniging Grol), maar ook naar Grolvoorzitter Theo Huijskes. Een mooi succes derhalve voor onze club.

Deze niet onbelangrijke eer was weggelegd voor de in 2009 20 jaar bestaande V.S.V.G., die via de organisatie van diverse jaarlijkse acties geld inzamelt voor de club en voor Theo Huijskes, reeds 45 jaar vrijwilliger van onze sportvereniging Grol, waarvan 35 jaar als bestuurslid en 25 jaar als voorzitter.
Beide trofeeën werden uitgereikt door Burgemeester Henk Heijman van Oost Gelre.