Witkampers E1 - Grol E2

11-09-2010

Hallo Sportvrienden,

Hierbij het eerste en uiterst boeiende wedstrijdverslag van de wedstrijd

Witkampers E1  - Grol E2  in de eerste klasse. De eerste competitiewedstijd

voor de Eetweejers stond dit weekend op het programma.

We hebben een goede voorbereiding achter de rug, met een klein verlies en

een gelijk spel tegen twee hoofdklassers. Ook hebben we twee winstpartijen gehad tegen

Reunie E1  en Bon Boys E2. Dus je zou denken dat we deze eerste wedstrijd  fris en monter

tegemoet zouden treden.

Het was echter een goede tegenstander waar we de handen meer dan vol aan hadden.

In de beginperiode was het even zoeken naar de juiste tegenspeler en voordat we het wisten

stonden we al met 1-0 achter. Na deze snelle goal pakten we het beter op en wonnen we ook

meer duels. Er werden een paar goede kansen gecreëerd.

Na 15 minuten spelen scoorde Mees zelfs de  1-1. In deze fase waren we zeker niet minder.

Echter vlak voor rust verslapten we weer iets en viel de 2-1 uit het niets.

De tweede helft was van onze kant niet zo goed. We gaven links en rechts wat meer ruimte

( en soms zelfs de bal) aan de tegenstander en deze maakte daar dankbaar gebruik van.

Voordat we het wisten scoorden ze 3-1  en 4-1.  De mouwen werden nog een keer opgestroopt, maar dit leverde alleen maar meer ruimte op voor de tegenstander.

Deze liep dan ook uit naar  6-1. Gelukkig dankzij goed keeperswerk van Niek bleef het hierbij.

Volgende week spelen we tegen LONGA E2 thuis om 10.30 u. We kunnen wel wat ondersteuning gebruiken, dus komt allen.

Het management