Grol E7 speelt in tenues Reusen Administratie- en Belastingadvieskantoor

21-02-2011

Reusen Administratie- en Belastingadvieskantoor in Groenlo, is sinds november  2010 de sponsor van de Grol E7.

De E7 was verrast en vind het nog steeds fantastisch dat het bedrijf van de ouders van spits Pieter  de sponsor wil zijn van het  gemengde team.  De E7 is een gezellig team, bestaand uit 7 jongens en 2 meiden, dat  laat zien dat jongens en meiden prima samen kunnen voetballen.  De E7, geen selectieteam maar wel een team dat  steeds vaker laat zien dat ook zij er van houden om een lekkere pot  voetbal te spelen en daarbij door te bijten  tot het eindsignaal klinkt. Zo ook afgelopen zaterdag.

Grol E7 in de tenues van Reusen Administratie- en Belastingadvieskantoor.

De tweede wedstrijd in de voorjaarscompetitie spelen we onder gure omstandigheden om half negen s’morgens op veld 2 tegen VVG ’25.  Veel ouders staan ook vanmorgen trouw langs de zijlijn.

We spelen 8 tegen 8  en Grol begint zeer goed aan de wedstrijd.  Het eerste kwartier krijgen we vijf, zes prachtige kansen, twee corners,  een kopbal van Sym, een prachtig schot van Kay, Pieter met een loeiharde bal op de kruising en dan binnenkant paal, daarna een bal net over, maar geen van de ballen daar waar ze horen,  in het net. VVG is af en toe in de aanval maar de verdediging, Teun, Diede en Sym ruimen alles op en schieten  de bal ver naar voren. Het middenveld en de spitsen zakken wat in.We proberen ze moet in te spreken:  “kom op jongens , die doelpunten komen wel”.

Ja, de doelpunten komen maar aan de verkeerde kant. In de laatste tien minuten, daar komt VVG’25 en in no-time scoort VVG’25  drie maal.  Kevin, de keeper doet zijn uiterste best maar helaas. 0-3 bij rust.

Maar Grol E7 laadt zich in de rust op. Leiders geven aan dat dit echt nog geen verloren partij is. Maar we moeten wel alles geven en er daarbij vooral op letten dat je als middenvelder ,als de tegenpartij in de aanval is,  meehelpt bij het verdedigen.  Grol begint de tweede helft zoals ze de eerste helft begonnen, fel. Eerste aanval levert meteen een  corner op, Sym zet, Auke krijgt de bal, schiet. 1-3.

In de negende minuut een goede voorzet van Sym en Pieter weet  het doel perfect  te vinden, 2-3.

Grol E7 voelt zich steeds sterker worden, twee maal een bal in het zijnet , aanvoerder Damian schiet net naast, een kopbal van Pieter  ook net naast.  Het middenveld, Kay, Ruth en Auke werken keihard zowel in de aanval alsook in de verdediging en VVG weet keeper Kevin nog twee  keer te vinden maar Kevin volgt het spel goed, komt twee keer zeer ver uit maar weet zijn doel schoon te houden. Spits Pieter scoort nog eenmaal, 3-3. Met nog vijf minuten te spelen  kan er nog van alles gebeuren.

Grol E7 blijft alles geven en zo weten ze de achterstand van 0-3 om te zetten in een 3-3 gelijkspel.

De eerste punt is binnen. Een mooie spannende wedstrijd waarbij de Grol E7 heeft laten zien dat ze er voor gaan tot het eindsignaal klinkt.

Grol E7 dankt de firma Reusen voor de sponsoring en alle ouders voor de zeer trouwe support.