Uitnodiging en procedure kick-off sv Grol - AH voetbalplaatjes actie

14-10-2011

Officiële en feestelijke aftrap zal plaatsvinden op zaterdag 15 oktober a.s.

Zoals menigeen ondertussen wel weet is de sv Grol in samenwerking met Albert Heijn Wallerbosch enige tijd geleden gestart met een heuse voetbalplaatjes actie. Na de nodige voorbereidingen en het schieten van de vele spelers- en groepsfoto's, is het moment dat de foto's in de vorm van voetbalplaatjes in de Grolse Albert Heijn te verkrijgen zijn bijna aangebroken.

Uitnodiging kick-off voetbalplaatjes actie
Na maanden van voorbereiding willen wij als projectteam ‘Voetbalplaatjes’ de start van deze actie niet ongemerkt aan ons voorbij laten gaan. Daarom nodigen wij al onze leden en andere belangstellenden via deze weg uit voor de feestelijke kick-off van de plaatjes actie.

De officiële aftrap van de voetbalplaatjes actie zal plaatsvinden op zaterdag 15 oktober a.s. om 16:30 uur. Dan zal het eerste sv Grol plaatjesboek in ons sportcafé worden overhandigd aan voorzitter Hans Scheinck. Hierna zullen de boeken worden uitgedeeld aan de diverse spelende leden en vrijwilligersgroepen. Let wel; iedereen krijgt één plaatjesboek, ongeacht het aantal functies binnen de sv Grol.

Diegenen die de kick-off van de voetbalplaatjes actie bij willen wonen -en daarbij hopen wij op vele leden van onze vereniging- worden geacht om iets voor 16:30 uur op Den Elshof aanwezig te zijn.

Uitdelen van plaatjesboeken
Na de overhandiging van het eerste plaatjesboek aan onze voorzitter, zullen de overige boeken (+/- 1000 stuks) beschikbaar zijn voor de actieve leden en vrijwilligers van de sv Grol.

Per team is er een begeleider aangewezen, die het uitdelen van de boeken richting zijn of haar teamgenoten voor zijn/haar rekening neemt. Zij hebben hier reeds bericht over gehad, waarin onder andere wordt verzocht om op zaterdag 15 oktober rond 16:30 uur in ons sportcafé aanwezig te zijn. Indien de aangewezen teambegeleid(st)er op die dag niet bij de aftrap van de plaatjes actie kan zijn, dan is gevraagd om voor een vervang(st)er te zorgen.

Breng je team op de hoogte en zorg voor een grote opkomst!
Het projectteam ‘Voetbalplaatjes’ roept alle leden van onze vereniging op om zijn/haar teamgenoten van de officiële kick-off van de sv Grol - Albert Heijn Wallerbosch op de hoogte te brengen. Hierdoor kunnen we de officiële start van de plaatjes actie op de juiste manier onder de aandacht brengen van de hoofdrolspelers hierbinnen, namelijk onze leden en vrijwilligers.

Graag tot ziens op zaterdag 15 oktober in ons sportcafé op Den Elshof!