Met de supportersclub sv Grol naar een Bundesliga wedstrijd

15-03-2012

Net als afgelopen jaar organiseert het bestuur van de supportersclub van de s.v. Grol voor seniorenleden opnieuw een busreis naar een bundesliga-wedstrijd. Na het geslaagde uitstapje van vorig jaar, wordt er dit jaar op zaterdag 7 april a.s. een bezoek gebracht aan de wedstrijd Koln – Werder Bremen.

Het is de bedoeling dat wij ’s morgens vertrekken. De wedstrijd zal om 15.30 uur beginnen. De kosten voor de busreis en het entreekaartje bedragen voor leden van de supportersclub € 50,-- en voor niet leden € 60,--.

Onder het motto “vol is vol” en omdat er maar 39 personen mee kunnen naar deze geweldige happening is het voor de echte liefhebbers zaak om je snel aan te melden. Dit kan door een mail te sturen naar info@den-elshof.nl of rtjmporskamp@hetnet.nl

BEZOEK EREDIVISIE-WEDSTRIJD

Daarnaast is de supportersclub s.v. Grol weer van plan om in de 2e helft van dit jaar, voor de jeugd, een bezoek te organiseren aan een eredivisie-wedstrijd. Dit belooft, zoals altijd, ook weer een geweldige belevenis te worden voor de jongste voetballiefhebbers.