Wedstrijdverslag Grol C3

10-10-2005

Zaterdag 8 oktober moest C3 naar Dinxperlo, voor de wedstrijd DZSV C2 – Grol C3.

Wij hadden al 4 wedstrijden gespeeld, maar nog nooit met alle spelers van ons team door vele blessures. Voor het eerst was Rogier er ook bij. Wij begonnen goed aan de wedstrijd. De inzet en samenspel was goed. Wij hadden twee spelers van de C4 bij ons: Robert en Mart, die beiden een goede wedstrijd speelden. DZSV kwam in de 5e minuut op voorsprong door een foutje van de keeper en een verdediger, doordat ze op elkaar wachtten, de tegenstander kon de bal er zo intikken.

Wij lieten ons niet kennen en twee minuten later was het Dennis die meteen rush doorliep en er 1-1 van maakte.

DZSV kwam na ongeveer een kwartier op 2-1 door een schot van 30 meter die door de keeper verkeerd werd beoordeeld. Wij gingen goed door maar bij ons wilde de bal er niet in. Aan de andere kant kwam DZSV er weer een keer door, het schot werd door Maikel goed gestopt, maar de terug springende bal werd door een tegenstander in het doel geschoten omdat hij sneller was dan onze verdediging.

Zo gingen wij de rust in met een 3-1 achterstand. In de rust werd er een flinke peptalk gehouden en dat pakte na de rust goed uit. Het werd al snel 3-2 door weer een mooie uitgespeelde kans van Dennis. Wij hadden dan ook het betere van het spel en dat werd na een kwartier spelen bekroond met een mooie goal van Dominique 3-3. De jongens hadden in de gaten dat het nog kon, dat hield in dat ze te ver naar voren gingen voetballen en DZSV op de counter ging spelen en dat resulteerde aan het einde van de wedstrijd nog in twee goals van DZSV en wij de wedstrijd dus verloren met 5-3, een beetje geflatteerd.

Van de 5 wedstrijden hebben wij er nu 1 gewonnen, 1 gelijk gespeeld en 3 verloren. Dat is niet slecht, daarom wensen wij (Remco en Wim) de jongens dan ook veel succes in de volgende wedstrijden!!