Scouts gezocht

27-10-2012

Voor de afdeling jeugd van de sv. Grol zijn we op zoek naar oud voetballers die met enige regelmaat de verschillende leeftijdsklassen zien spelen. We willen hen vragen zitting te nemen in de scoutingcommissie.

Deze commissie is bedoeld om de trainers, leiders van de afdeling jeugd te ondersteunen in het opleiden van onze jeugd. We willen gebruik maken van uw kennis om ervoor te zorgen dat spelers in het juiste elftal voetballen op de juiste plek en voldoende uitdaging ervaren. Meestal slaagt een trainer er in om dat goed te doen, er zijn echter ook regelmatig discussies over spelers en mogelijk ook blinde vlekken bij de trainers en dan kan uw inbreng erg nuttig zijn.

Kortom een leuke functie die relatief weinig verplichtingen kent en die toch van groot nut kan zijn voor onze jeugdafdeling. De randvoorwaarden zijn, zoals voor alle vrijwilligers van de Grol, prima. Hebt U interesse neem dan contact op met Marcel Walterbos (m.walterbos@ggnet.nl) of Freddy Brockötter (freddybrockotter@lijbrandt.nl). Ik zal met u verder bespreken wat er verwacht wordt, welke hulpmiddelen er zijn en wie uw collega's zijn.

namens de Commissie Opleiding en Vorming (COV),

Marcel Walterbos