Programma aankomend weekend

05-12-2012

De KNVB heeft voor zondag a.s. alle competitiewedstrijden afgelast. De voetbalbond heeft het besluit genomen in overleg met het bestuur van SC Buitenboys. Bij die club in Almere overleed maandag een grensrechter die zondag ernstig was mishandeld door spelers van een club uit Amsterdam.

Het bestuuur van de sv Grol heeft besloten om de geplande oefenwedstrijden (onderling toernooi F-pupillen, onderling toernooi E-pupillen en de wedstrijd van het G-team) wel door te laten gaan, met dien verstande dat het toernooi en de wedstrijd beginnen met 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan de gestorven grensrechter en om stil te staan bij de uit de hand lopende agressie op en rond de voetbalvelden. Tevens zal de vlag op het sportpark zaterdag en zondag halfstok hangen.

Ook kan er door de teams eventueel getraind worden, ook met dien verstande dat de training begint met 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan de gestorven grensrechter en om stil te staan bij de uit de hand lopende agressie op en rond de voetbalvelden. Het inplannen van de training dient wel in overleg te gebeuren met Tonny Hartman (to.hartman@planet.nl ).

Als bestuur zien we bovenstaande activiteiten als een goede gelegenheid om met elkaar van gedachten te wisselen over hetgeen voorgevallen is in Almere.

Bestuur sv Grol