Antoon Frank overleden

23-04-2013

‘Grol’ man in hart en nieren

In de nacht van maandag 22 april op dinsdag 23 april jl. is geboren en getogen Grollenaar Antoon Frank thuis in zijn slaap overleden.

Antoon Frank, die 76 jaar is geworden, genoot bij tal van plaatselijke verenigingen en organisaties grote bekendheid en populariteit en dit laatste met name vanwege zijn tomeloze inzet als een zeer betrokken vrijwilliger. Eén van Antoon’s grote liefdes was de sportvereniging Grol. Bij deze voetbalclub was hij niet alleen een trouw supporter bij zowel de thuis- als de uitwedstrijden van Grol 1, ook was hij jaren achtereen lid van de bekende vrijwilligersgroep van ‘de Grol’, waarvoor hij zich niet alleen met hart en ziel inzette, maar waarvoor hij tevens de vrolijke noot verzorgde. Bij de s.v. Grol kon iedereen te allen tijde en dat voor de meest gekke bezigheden bij Antoon Frank aan de bel trekken. Dit kon zijn voor het bezorgen van clubbladen, maar ook voor het trekken van lijnen op de velden, een bezigheid die hij ruim tien jaar heeft behartigd. Verder voor de verkoop van loten bij activiteiten en festiviteiten en voor het rondbrengen van de acceptgirokaarten voor de contributiebetaling, alsmede alle overige post.

Zijn vele verdiensten voor de club heeft hem bij de s.v. Grol de titels Super-Supporter van het jaar (1989) en Verenigingsman van het jaar (2004) opgeleverd.