Nieuw clubblad deze week

23-06-2013

De afgelopen weken heeft de redactie van het clubblad haar best gedaan wederom een boeiend clubblad te presenteren. Aanstaande dinsdag rolt het clubblad van de persen bij Weevers Grafimedia. Als Hoofdredacteur kan ik gerust stellen dat er een stukje prima werk geleverd is door de gehele redactie, zowel schrijvers als fotografen, maar ook de opmaak ziet er fantastisch uit; een stukje vakwerk van John Ligtenberg. Ook verzorgde hij de opmaak van de extra bijlage, in full-colour, en enkel en alleen gevuld met stukjes tekst, achtergronden en foto’s van die heuglijke historische dag dat Grol 1 promotie bewerkstelligde ten koste van SDOUC uit Ulft. Daarnaast in het clubblad enkele leuke verhalen, ondermeer over Max de Vries jr en scheidend leider van Grol 1 Hennie Schovers, en speler van het kwartaal. Natuurlijk is de Vlaggenist er ook weer bij. Vanaf donderdag worden de clubbladen verspreid.

Namens de redactie,
Henri Walterbos