Gamp ebiz nieuwe sponsor G-voetbal

24-06-2013

Gamp ebiz is sinds januari 2013 sponsor van een zeer jonge tak van de s.v. Grol: het G-voetbal.

Tijdens de afsluiting van het seizoen werd hier een officieel tintje aan gegeven door het maken van een teamfoto en het spelen van een heuse vriendschappelijke wedstrijd tussen het G-team en Grol F1. De wedstrijd eindigde in een 9 – 8 overwinning voor Grol F1, maar de spelers, speelsters en begeleiders van het G-team hebben een fantastische prestatie geleverd. Maar nog belangrijker is natuurlijk het plezier dat deze spelers aan het voetbal beleven.

Het G-team van s.v. Grol samen met Elies Bergboer van Gamp ebiz.

Het G-voetbal is in september 2012 gestart en heeft inmiddels een belangrijke plaats ingenomen in de Groenlose gemeenschap. De groep bestaat uit 12 spelers en speelsters variërend in de leeftijd van 5 tot 15 jaar. In het nieuwe seizoen zal er wekelijks worden getraind op de vrijdagavond van 18.00 uur tot 19.00 uur.

Samen op de foto met tegenstander Grol F1.

Gamp ebiz heeft besloten om zich aan deze groep te verbinden door financiële sponsoring van het team en materiële ondersteuning waar mogelijk. De sponsoring bestaat uit een combinatie van kledingsponsoring en reclamebordsponsoring. De materiële ondersteuning bestaat uit het faciliteren van opleidingen en aanschaf van benodigde trainingsmaterialen.

Gamp Ebiz is een bedrijf gevestigd in Groenlo dat zich bezig houdt met het ontwikkelen en beheren van webshops voor bedrijven. Succesvolle voorbeelden zijn kapperskorting.com en Ami shop. Inmiddels beheert men zes webshops en heeft men 12 mensen in dienst. Elies Bergboer was namens Gamp ebiz aanwezig om met de toppers op de foto te gaan en de wedstrijd te aanschouwen. Als s.v. Grol hopen we op een lange en prettige samenwerking.

Gezamenlijk in de aanval.

Het G-team scoort een prachtig doelpunt.

Voor meer informatie en/of aanmelden voor het G-voetbal kan worden gemaild naar: nataschadankbaar@hotmail.com .