s.v. Grol viert 95e verjaardag

18-09-2013

De s.v. Grol is op 18 september al weer 95 jaar geworden!

Hoewel dit volgens de KNVB-normen geen officiëel jubileum betreft, hebben wij als bestuur van de s.v. Grol gemeend deze verjaardag niet ongemerkt voorbij te laten gaan. Wij bereiden ons langzaam maar zeker voor op ons 100-jarig bestaan in 2018, maar ook aan deze mijlpaal van 95 jaar willen wij toch graag enige aandacht schenken. De verjaardag is op woensdag 18 september a.s., maar ons verjaardagsfeestje geven wij op zaterdag 21 september a.s.

Het bestuur heeft er voor gekozen om een bescheiden feestje te geven die dag, waarbij alle geledingen binnen de s.v. Grol hierbij reeds van harte worden uitgenodigd.

Wat gaan we doen:

- Alle pupillen- en juniorenteams t/m de B-klasse worden die dag na hun competitiewedstrijd uitgenodigd in ons sportcafé, waar eenieder een consumptie en een hele leuke attentie wordt aangeboden. Dit geldt uiteraard ook voor het G-team, het peutervoetbal, de pups en de teams die toevallig die zaterdag niet hoeven te voetballen.

- De A-klasse, alle seniorenteams, sponsoren en alle vrijwilligers worden uitgenodigd op onze verjaardagsparty vanaf 17.30 uur, waar eenieder een aantal consumpties en ook een hele leuke attentie wordt aangeboden.

Noteer deze datum in jullie agenda, want wij hopen jullie allen op onze verjaardag te mogen begroeten.

Hoofdbestuur s.v. Grol