Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen Germania

08-11-2013

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen Germania 1 uit Groesbeek van zondag a.s.

Beste voetballiefhebbers,

Zal s.v.Grol de stijgende lijn doortrekken is een veel gestelde vraag om me heen deze week in de aanloop naar weer een belangrijke en mooie thuiswedstrijd tegen het Groesbeekse Germania.
Gasten die ik hierbij alvast van harte welkom heet in Groenlo. Met 9 punten uit 8 gespeelde wedstrijden houden we uitstekend uitzicht op 6 a 7 ploegen die de grote middenmoot vormen in de 1e klasse E.

Hierbij bevindt zich ook onze tegenstander van zondag die 11 punten wist te halen uit 7 gespeelde wedstrijden.

Het team van trainer-coach Willy Willems wist afgelopen zondag met ruime cijfers af te rekenen met DVV door in het “voetbaldorp” Groesbeek met 9-0 te winnen.

Germania zal zeker met de doelstelling naar Groenlo komen om winst te boeken en zodoende aan te sluiten bij de subtop op de ranglijst.

Onze jongens kunnen zondag op deze ranglijst ook prima zaken doen door de ongeslagen thuisstatus in tact te houden.
Na de prima 2e helft in Babberich kunnen we dan ook met vertrouwen aantreden tegen deze uitstekende tegenstander op ons sportpark”Den Elshof”. Grol zal weer het uiterste van zichzelf moeten vragen en een redelijk voetbalniveau moeten halen om zich te verzekeren van een positief resultaat.

Ik ga uit van het feit dat we hierbij weer gesteund zullen worden door onze trouwe supporters aanhang. Ik wens iedereen hierbij alvast een mooie pot voetbal toe waarbij we zeker een 12e man kunnen gebruiken om ons een uitstekende plek in de middenmoot te verwerven.

De wedstrijd zal onder leiding staan van de ervaren arbiter Dhr. P.G.J. Coppens uit Nijmegen die ik hierbij welkom heet in Groenlo.

Grol laat je zien zowel in als rondom het veld!

Jos Heutinck