Nieuwe bestuursleden Stichting Internationaal Marveldtoernooi

15-11-2013

Het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi heeft versterking gekregen. Na het vertrek van Maarten Overkemping als penningmeester en het aangekondigde stoppen van Ben Bomers na het 25e Internationale Marveld in 2014 als voorzitter, zijn er twee vacatures ontstaan. De taken van penningmeester zijn reeds overgenomen door Koen Bleumink. Dit alles leidt tot een nieuwe taakverdeling, waardoor er ruimte is ontstaan voor de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Het bestuur heeft Ramon Porskamp en Sander Nijhoff inmiddels bereid gevonden het team te komen versterken. Beiden zijn geen onbekenden bij de s.v. Grol en in Groenlo. Zo voetbalt Sander al sinds zijn jeugd bij de s.v. Grol en speelt hij de laatste jaren verdienstelijk in het eerste elftal. Ramon speelt ook al vanaf jonge leeftijd bij de s.v. Grol, voetbalt thans in Grol 7 en is tevens actief bij de Knunnekes. Leuke bijkomstigheid is dat beiden ooit ook zelf op het Marveldtoernooi speelden.

Sander Nijhoff (links) en Ramon Porskamp

Ramon en Sander gaan een jaar meedraaien en na het jubileum-toernooi in 2014 zal een definitieve aanpassing van de taakverdeling binnen het bestuur plaatsvinden. Het bestuur is zeer content met deze twee jonge, enthousiaste aanwinsten en wenst hen heel veel plezier en succes toe.

Het Internationaal Marveldtoernooi wordt in 2014 voor de 25e keer (!) gehouden in het weekend van 23, 24 en 25 mei. Noteer die data alvast in uw agenda want het bestuur gaat extra uitpakken!