Grol bereikt finale Achterhoekcup

30-04-2014

In de eerste jaar waarin de s.v. Grol deelneemt aan de Achterhoekcup heeft het de finale weten te behalen. In de halve finale werd wellicht iets te ruim, maar zeker verdiend, met 4 - 1 gewonnen van Concordia Wehl, die vorig jaar de Achterhoekcup wisten te winnen. Op Sportpark Dichteren van VIOD, de organisator van de Achterhoekcup, scoorden voor Grol Thomas Porskamp (29e min. 1 - 0), Michel Kamphuis (79e min. 2 - 0), Christian Pillen (82e min. 3 - 0) en Sander Nijhoff (87e min. 4 - 1). In de finale, die op zaterdag 7 juni wordt gespeeld, wederom in Doetinchem, moet Grol het opnemen tegen Spcl. Silvolde. De winnaar gaat niet alleen met de titel aan de haal, maar verdient ook een vriendschappelijke wedstrijd tegen De Graafschap op het eigen sportpark.

A.s. zondag speelt Grol thuis om 14.00 uur (!) de belangrijke wedstrijd tegen Hoogland. De winnaar doet hele goede zaken voor het binnenhalen van de derde periodetitel, die recht geeft op het meedoen in de nacompetitie om promotie naar de Hoofdklasse.

Debuut was er voor Lars Reijerink.

Opstelling:
Max de Vries
Tim Peters
Mart Willemsen (wissel 46e minuut Kai Ordelmans)
Wouter Pillen
Michel Kamphuis
Thomas Porskamp
Jelle Kornegoor (Wissel 67e minuut Quint Kristen)
Christian Pillen
Sander Nijhoff
Lennard Walterbos
Edgar Walterbos (wissel 79e miunuut Lars Reijerink)