Gewijzigd trainingsschema week voor Marveldtoernooi

15-05-2014

Beste trainers en spelers,

In verband met de voorbereidingen op het 25e Internationale Marveldtoernooi is er een gewijzigd trainingsschema van  maandag 19 mei t/m vrijdag 23 mei.

- Op woensdag t/m vrijdag kunnen de velden niet gebruikt worden, dus zijn er geen trainingen mogelijk. Dit ivm opbouw, onderhoud, activiteiten.
- Op maandag en dinsdag kan er getraind worden, maar kleedkamers kunnen niet gebruikt worden. Dus thuis omkleden en douchen.
- Alleen kleine doeltjes kunnen gebruikt worden. Wel weer terugzetten. De grotere pupillendoelen zijn reeds opgeruimd.
- Veldgebruik trainen op maandagavond in overleg met Toon i.v.m. vriendschappelijke wedstrijd Marveldteam s.v. Grol tegen Longa ’30 C1.

De trainingen op maandag en dinsdag gaan door tenzij men een bericht van de trainer ontvangt dat het niet doorgaat.

Jeugdbestuur en Accommodatiebeheer