Clubblad in Kerstsfeer

14-12-2014

De kerstboom is in vele huizen al opgetuigd, de kerststal van zolder gehaald, het kerstmenu wordt voorbereid. Er ontbreekt nog slechts één ingrediënt voor een geslaagde Kerst; uw eigen clubblad.
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Dan valt het clubblad sv Grol weer op uw deurmat. Geheel in stijl, in kerststijl wel te verstaan. De redactie heeft wederom haar uiterste best gedaan u een aantrekkelijk clubblad voor te schotelen. Vormgever John Ligtenberg heeft de verhalen gebundeld en er een Grol-kerstsausje overheen gegoten.
In deze speciale editie, die ook nog eens een keer met 4 pagina’s uitgebreid is, pakkende verhalen, ontroerende kerstwensen van Grolmeiden E8, en vaste rubrieken.
Op de middenpagina’s hebben we Groenlose Gids Columnist Frank Zand bereid gevonden het Kerstverhaal te schrijven anno 2014. Het meeslepende verhaal is voorzien van een prachtige illustratie van kunstenares Myra Breukers, aan sv Grol verbonden als voetbalmoeder.

Wij als redactie verheugen ons zeer op deze uitgave, u ook hopen wij!
Namens de redactie,
Henri Walterbos, Hoofdredacteur