Jeugdactiviteit Supportersclub s.v. Grol, bezoek eredivisie-wedstrijd Twente-AZ

07-04-2015

Op zondag 26 april a.s. zal om 16.45 uur ’s middags de eredivisie-wedstrijd  Twente - AZ gespeeld worden.
De supportersclub van de s.v. Grol is er in geslaagd om kaarten voor deze prachtige wedstrijd te bemachtigen.
Alle jeugdleden van de s.v. Grol krijgen daarom nu de mogelijkheid om deze geweldige wedstrijd te bezoeken.  Ben je nog geen lid van supportersclub ? Geen enkel probleem. Ook als je geen lid bent kun je dit keer mee naar deze spannende wedstrijd. Leden van de supportersclub betalen voor een entreekaartje € 10,-- en niet leden betalen € 13,-- voor een kaartje.
Wil je alsnog profiteren van het voordeel, dan kun jij je ook nu nog aanmelden als lid van de supportersclub. Een lidmaatschap voor jeugdleden kost € 8,17 per jaar en met dit lidmaatschap kom je ook nog eens in aanmerking voor extra kortingen bij andere activiteiten van de supportersclub, zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse jeugdbingo die ieder jaar in de winterstop wordt gehouden. Daarnaast zullen er dit keer, onder de leden van de supportersclub die meegaan naar deze wedstrijd, ook een aantal ballen verloot worden. Deze ballen worden aangeboden door Twente. Ook kan iedereen die nog geen clubcard heeft (van een andere vereniging) een gratis clubcard krijgen van Twente.

Wil je mee naar deze wedstrijd. Meld je dan tot uiterlijk zondag 19 april a.s. per mail aan bij Rudi Porskamp via het emailadres : r.porskamp8@upcmail.nl
We zullen deze wedstrijd met auto’s gaan bezoeken. Als jullie ouders eventueel willen rijden, geef dat dan meteen even door bij de aanmelding en geef dan tevens aan hoeveel personen er mee kunnen in de auto.
Als het goed is ontvangen jullie deze week via de mail ook nog een aanmeldings- formulier voor deze wedstrijd. Via dit formulier kun jij je dan ook aanmelden.
Omdat wij niet kunnen inschatten hoeveel jeugdleden er mee willen gaan naar deze prachtige wedstrijd, adviseren wij iedereen die interesse heeft om zich zo snel mogelijk op te geven. De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst vastgelegd.

Supportersclub s.v. Grol