Weevers vernieuwt contracten met Grol en Marveldtoernooi

20-04-2015

Weevers heeft haar contracten met de s.v. Grol en het Internationaal Marveldtoernooi verlengd. Weevers zorgt al jarenlang voor het drukken van het clubblad en ook voor al het drukwerk ten behoeve van het Marveldtoernooi. Op zondag 19 april waren Rob van Dijk, commercieel directeur, en Jan Oonk, senior account manager, te gast op sportpark Den Elshof, om de vernieuwde contracten te ondertekenen. De intensievere samenwerking heeft geleid tot extra reclamebordsponsoring, het uitbrengen van het clubblad in full-colour en extra PR-mogelijkheden voor het Marveldtoernooi.

V.l.n.r. Tonnie Zieverink en Marco Frank (s.v. Grol en Internationaal Marveldtoernooi) en Rob van Dijk en Jan Oonk (Weevers).

Weevers is vooral bekend als drukker, maar is inmiddels een multimediaal communicatiebureau geworden, met als visie om het complete communicatie traject te begeleiden van concept, creatie tot realisate. Tevens is Weevers bekend als uitgeverij van een groot aantal weekbladen. Als s.v. Grol en Internationaal Marveldtoernooi zijn we zeer verheugd over deze vernieuwde samenwerking.