De Albert Heijn F competitie is afgelopen maandag van start gegaan

09-03-2016

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een Albert Heijn F competitie. De F-spelers van F1 tot en met F7 en de F4X4  worden gemixt en strijden tegen elkaar in de shirts van echte topclubs. Afgelopen maandag waren de eerste wedstrijden en met mooi en goed aanvallend voetbal kon iedereen genieten van een echt doelpuntenfestijn.

In de poule voor spelers van F1 t/m F3 streden Juventus en Liverpool tegen elkaar. Door het met griep wegvallen van 2 dragende spelers bij Juventus werd Liverpool onder een te grote druk gezet en verloren ze, ondanks hun tomeloze inzet, de wedstrijd met 8–18. In de Spaanse kraker tussen Real Madrid en Barcelona trok Real aan het langste eind en wonnen ze het spannende spektakel met 3–2.

In de poule voor spelers van F4 t/m F7 plus de F4X4 werd de Oost Nederlandse strijd gewonnen door de Graafschap. Tegen FC Twente toonden ze net iets meer veerkracht en ondanks goed keeperswerk bij FC Twente werd het toch 3-0 voor de Graafschap.  De andere wedstrijd was een voorloper van de topper voor de titelstrijd over 2 weken tussen Ajax en PSV. Mocht dit een voorbode zijn voor die wedstrijd, dan kan PSV hun borst natmaken. Want Ajax versloeg in een vijfklapper PSV met 5-1.

Al met al een mooi begin van de competitie. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al naar uit naar de volgende wedstrijden op 18 april.

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten