Geef je op voor de FC Twente Meiden dag

Oude Winterswijkseweg 37
Groenlo

Wat?

Een meidenvoetbaldag die in het teken staat van: ’Beleef 1 dag als FC Twente Vrouwen speelster’.
Voor de meiden een unieke kans om te ervaren hoe het is om te leven als topsportster.

Hoe ziet de dag eruit?

Om 10:00 uur worden alle meiden verwacht op sportpark Den Elshof. Om 10:30 uur starten we met een circuittraining. De meiden gaan hierbij aan de slag met oefenstof vanuit de FC Twente Vrouwen academie. Verschillende onderdelen en trainingsvormen worden behandeld. Ook zullen hier 3 à 4 speelsters uit het eerste van FC Twente Vrouwen bij aanwezig zijn. Voetbalervaring is hiervoor niet per se noodzakelijk.

Rond 12:30 uur volgt er een break van een uurtje. Hierin krijgen de meiden een lunchpakket aangeboden door Jumbo Bennink. Tijdens het nuttigen van de lunch zal Michel Kamphuis de speelsters van FC Twente Vrouwen vragen naar hun leven als profvoetbalster. De meiden krijgen uiteraard ook zelf de kans om vragen te stellen, foto’s te maken of handtekeningen te laten zetten.

Na de break wordt erom ongeveer 13:30 uur een voetbaltoernooi om de FC Twente Vrouwen Cup gespeeld. Hierbij zijn mooie prijzen te winnen, met als SUPER hoofdprijs: ballenmeisje zijn bij de wedstrijd FC Twente Vrouwen-Ajax (wellicht de kampioenswedstrijd!!).

DJ Ray Montreal zal de dag voorzien van goede muziek waar lekker op gevoetbald kan worden. Daarnaast komt ook Liona Soccer, de enige vrouwenvoetbalkledinglijn, een bezoekje brengen aan de meidenvoetbaldag.

Omdat we willen weten hoeveel meiden we kunnen verwachten voor dit leuke evenement vragen we je om je daarvoor in te schrijven.

Inschrijven

Inschrijven kan door het inschrijfformulier ingevuld te sturen naar: fctmeidenvoetbaldag@gmail.com

Het inschrijfformulier vind je via de volgende links: Inschrijfformulier Pdf of Inschrijfformulier Word.

Of

Door op te sturen naar:

Garstenveld 6
7141 NG
Groenlo

T.a.v. Meidenvoetbaldag

Info

Neem je als lid van SV Grol een meisje mee die nog niet op voetbal zit, dan maak je kans op mooie prijzen!! Vul dit in bij punt 5 op het inschrijfformulier. Ook zij moet zichzelf nog wel inschrijven om deel te nemen aan de dag.

Voor meer informatie en om de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen kun je ons volgen op:

Instagram: Meidenvoetbaldag

Facebook: FCT Meidenvoetbaldag

Heb je meer vragen, mail dan gerust naar fctmeidenvoetbaldag@gmail.com of bel 06-28243406

Met vriendelijke groet,

Maxime Bennink & Max de Vries (organisatie FCT Meidenvoetbaldag)