2e Kalenderactie jaar uitgesteld

27-10-2016

Beste leden,

Onlangs heeft u via de mail, het clubblad en de plaatselijke gids een bericht ontvangen over een vervolgactie op de scheurkalender van afgelopen jaar. Ondanks het financiële succes van deze kalender hebben wij besloten deze het komende jaar toch niet in omloop te brengen. De actieve werkgroep blijft zich echter inzetten voor een jaarlijkse actie van de s.v.Grol om zo middelen te genereren en onze vereniging te ondersteunen. Wat bij een ander heel gewoon is zal bij ons ook zo moeten zijn: één keer per jaar met z’n allen de schouders er onder voor onze mooie club!

De komende tijd gaat de groep zich inzetten om het komende jaar een vervolgactie te realiseren en waarbij wij jullie steun ontzettend hard nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Bestuur s.v. Grol