In Memoriam Jan ten Barge

15-01-2017

Op 12 januari 2017 is ons lid Jan ten Barge overleden na een lange periode van afnemende gezondheid  Hij is 84 jaar geworden.

Jan ten Barge was lid van de s.v. Grol sinds 1960. In 2010 heeft hij dan ook de Gouden Speld ontvangen voor zijn 50-jarig lidmaatschap.

Hij had heel veel op met de sport.  Als voormalig ambtenaar van de gemeente Groenlo, als fervent aanhanger van de s.v. Grol maar bovenal als liefhebber van de tafeltennissport.  Bij de tafeltennisvereniging Grol was hij vele jaren voorzitter van het bestuur.

Jan ten Barge was een warm mens die altijd duidelijk en eerlijk was. Hij stond voor zijn zaak en het kostte enige inspanning om hem te overtuigen. Ook daardoor hij heeft veel voor de sport in Groenlo betekend.

Jan ten Barge was weduwnaar van Marietje ten Barge – Blanken.

Wij wensen de familie Ten Barge en de familie Blanken veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Laat het net als bij onze vereniging vooral een mooie herinnering aan een fijn mens zijn.

Moge hij rusten in vrede.

Namens de leden van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter hoofdbestuur