Grol wil ondersteunende leden uitbreiden

21-03-2005

GROENLO – De sportvereniging ‘Grol’ onderneemt deze maanden de nodige acties om het aantal ondersteunende leden verder uit te breiden. De Groenlose voetbalclub is er weliswaar trots op dat men al meer dan elfhonderd leden telt, maar volgens het bestuur moet dit aantal verder omhoog kunnen, zeker gelet op de sympathiebetuigingen die men van alle kanten krijgt.

Het is om die reden dat er binnen het Grolbestuur een driemanschap is geformeerd, bestaande uit René Wolters, Hemmie Oolthuis en Bob Lebbink, dat de nodige initiatieven neemt om het aantal leden verder te zien groeien.

Om het beoogde doel te bereiken zijn ondermeer alle werkende leden binnen de club, oftewel alle vrijwilligers en dat zijn er meer dan tweehonderd, aangeschreven met het verzoek om één nieuw ondersteunend lid per vrijwilliger binnen te halen.

Daarnaast ondernemen ook leden van het hoofdbestuur, jeugdbestuur en bestuur senioren diverse activiteiten met het doel meer ondersteunende leden voor de club aan te trekken. Het gezamenlijke doel is binnen afzienbare tijd het ledenaantal van twaalfhonderd te bereiken.

Belangstellenden kunnen voor een bedrag van slechts € 3,50 per maand ondersteunend lid, oftewel donateur worden van de sportvereniging ‘Grol’.

Als tegenprestatie biedt de vereniging daarvoor een aantal faciliteiten, zoals gratis toegang bij de thuiswedstrijden van Grol 1, alsmede clubbladen, infobulletins, presentatiegidsen e.d. gratis thuisbezorgd. Daarnaast krijgt ieder lid van Grol automatisch een uitnodiging om aanwezig te zijn bij de algemene ledenvergaderingen.

Belangstellenden kunnen zich na het lezen van bovenstaande ook rechtstreeks aanmelden bij René Wolters, telefoon 0544-465433 of via het emailadres: info@svgrol.nl.