De Albert Heijn JO8- en JO9-competitie is afgelopen zaterdag 8 mei begonnen

12-05-2021

Gelukkig kunnen we in deze Coronatijd dit jaar wel de Albert Heijn JO8- en JO9- competitie organiseren. De spelers van JO8 en JO9  zijn gemixt en strijden tegen elkaar in de shirts van echte profclubs in een Nederlandse (JO8 vanaf JO8-2) en Europese poule (JO8-1 en JO9). Afgelopen zaterdag waren de eerste wedstrijden en met mooi en goed aanvallend voetbal kon iedereen genieten van een echt doelpuntenfestijn.

In de Europese poule streden Juventus en Liverpool tegen elkaar. Het werd een prachtwedstrijd en aan het eind verloor Juventus, ondanks hun tomeloze inzet, de wedstrijd met 6 - 15 van Liverpool. In de Spaanse kraker tussen Real Madrid en Barcelona trok Real Madrid aan het langste eind en wonnen ze het spannende spektakel met 7-4.

In de Nederlandse poule werden de eerste 2 poulewedstrijden gespeeld, waarbij o.a. de Twentse derby tussen Heracles en FC Twente die gewonnen werd door Heracles met 4 – 2. Ajax pakte de leiding door 2 gewonnen wedstrijden. Maar uiteindelijk waren alle spelers en leiders winnaars, want er werd door iedereen goed gevoetbald met enorm veel plezier.

Al met al een mooi begin van de competitie. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al naar uit naar de volgende wedstrijden komende zaterdag 15 mei 2021.

De commissie nevenactiviteiten