Huistoernooi zondag 27 juni

23-06-2021

Beste leden,

De Supportersclub wil aanstaande zondagmiddag het huistoernooi organiseren, voor alle seniorenelftallen (m/v, za/zon), 35+, 45+ en de MO/JO-19. Vanwege de aanstaande versoepelingen van de coronamaatregelen en het feit dat de wedstrijd van Nederlands Elftal om 18:00 uur plaatsvindt belooft het een mooie dag op ons sportpark en in ons sportcafé te worden!

Het betreft wedstrijden op een half veld, met 7 tegen 7 spelers, onbeperkt wisselen. Het toernooi begint om 13:30 uur en de finale is rond 16:30 uur. Omkleden en douchen is op het sportpark mogelijk. Aan het einde van het toernooi wordt daarnaast aan elke deelnemer iets te eten en te drinken aangeboden door de Supportersclub.

Enthousiast geworden om weer vele leden van de Grolfamilie in levende lijve te zien en ook nog een beetje te bewegen? Aanmelden kan tot en met aanstaande vrijdag op pim.westervoorde@hotmail.nl.

Hopelijk tot zondag!