Grote Club Actie

26-08-2021

Het algemeen bestuur heeft besloten, dat we als vereniging ook dit jaar mee doen aan de grote clubactie.

Het doel van deze actie is onder andere om leden actief te betrekken bij het binnenhalen van (sponsor)gelden voor de club.

Meer info over deze landelijke actie: clubactie.nl.

De teams mogen de opbrengsten van deze loterij zelf houden en naar eigen inzicht besteden. Ze kunnen hiervan bijvoorbeeld teamactiviteiten of de kosten van het wassen van de kleding betalen.

Omdat we met contant geld werken en jonge kinderen liever niet met contant geld de straat op willen sturen, is besloten dat alleen teams vanaf onder-12 jaar en ouder mee kunnen doen.

De leiders van alle jeugdteams van O12 t/m O19, alle seniorenteams en alle G teams hebben hierover inmiddels een e-mail ontvangen met nadere informatie. Mocht dit niet zo zijn, laat dit dan even weten via  info@svgrol.nl.

De verkoop van loten start 18 september en de trekking van de loten is op 8 december 2021.

Bestuur Grol