Grol D5 - Bon. Boys D5

30-09-2007

Zaterdag  29 September was het voor de jongens en meisjes van D5  alweer de 4 wedstrijd in de najaars competitie.

We moesten nu aan treden tegen de Bon boys D5 uit Haaksbergen.

Na een  mooie wedstrijd vorige week tegen WVC D5  in Winterswijk waar de eind uitslag 3-3 was, hadden de jongens en meisjes er weer zin in.

De gasten uit Haaksbergen hadden wat last onderweg door wegwerkzaamheden, daarom kwamen ze wat laat aan op het sportpark Den Elshof.

Onze jongens begonnen met een goede warming up onderleiding van onze aanvoerder en keeper Willem Wieriks.

Nadat de gasten uit Haaksbergen ook hun warming up gedaan hadden, begonnen we rond 9 uur met de wedstrijd.

Bon boys D5 begonnen goed  aan de wedstrijd want ze hadden de vorige 3 wedstrijden gewonnen.

De wedstrijd ging de eerste 15 a 20 minuten goed gelijk op, maar na een geweldig schot van de spits van Bon boys had onze keeper Willem Wieriks geen antwoord de bal stuiterde voor hem en ging over hem in het doel, dus 0-1.

Daarna bleef de verdediging onder leiding ven Kees Wieriks goed overeind.

We gingen de rust in met een 0-1 achterstand, waar de ranja al klaar stond.

Naar een paar woorden van de leiders Bart en Ben gingen we in de 2e  helft er weer tegen aan.

Naar een paar kansjes voor ons  viel naar 8 minuten toch de 0-2, onze tweede keeper kon er niet bij.

Daarna liepen de gasten uit Haaksbergen uit naar de eindstand van 0-4

De leiders Bart Lucassen en Ben Storteler waar na de wedstrijd tevreden over het voetbalspel van de jongens en meiden.

De ouders vonden het ook een leuke wedstrijd en zagen wat voor uitgang.

Volgende wedstrijd aanstaande zaterdag gaan we op bezoek bij FC Eibergen D5M.

We speelden met de volgende jongens en meisjes.

Willem en Kees Wieriks  Lars Storteler   Carmen Arendsen  Luc Tuinte   Bente Andringa  Eldin Derksen  Kyryan Honingh

Frans Huntink Liz Olyslager  Tom Schuurmans  Joy te vogt  Jur Wiegers en Maarten Wolters.

Hayri  Yaman  was afwezig door ziekte.

De grensrechters waren in de eerste helft  vader van Willem en Kees Wieriks , de vader van Bente Andringa de tweede helft.