Carnavalsavond De Grol

28-10-2022

Beste leden van de Grol/HV Grol/VV Grol,

Zoals jullie allemaal weten staat het nieuwe carnavalsseizoen weer te trappelen voor de deur! Na jaren vol onzekerheid, zal er dit jaar eindelijk weer een volledige Knunnekes-campagne de revue passeren.

Om de schade van de afgelopen jaren enigszins in te halen vindt dit jaar voor het eerst “Carnavalsavond De Grol” plaats op Sportpark Den Elshof. Carnavalsavond De Grol zal plaatsvinden op vrijdagavond 9 december vanaf 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur).

Bij deze avond zijn zowel de voetbalvereniging, de handbalvereniging als de volleybalvereniging actief betrokken. Naast verschillende spetterende buuts, een dolenthousiast dweilorkest en diverse artiesten zullen ook de Prins Bas II en Adjudant Koen aanwezig zijn. Het belooft al met al een legendarische avond te worden.

De entree bedraagt € 11,- per persoon. Voor dit bedrag ontvangt iedere bezoeker toegang tot Carnavalsavond De Grol, twee consumpties, diverse hapjes en gratis garderobe.

Carnavalsavond De Grol is gekostumeerd, trek dus het mooiste carnavalspak uit de kast!

Tickets reserveren gaat in principe per elftal/team en kan door een eenvoudig e-mailtje aan DeGrolavond@gmail.com. Gelieve in deze e-mail kort aan te geven namens welk elftal/team gemaild wordt en met hoeveel personen jullie aanwezig zullen zijn. Bij de tafelindeling zal rekening worden gehouden met het aantal personen per elftal, je zit dus aan tafel met jouw eigen team!

Graag ontvangt de organisatie uiterlijk maandag 28 november 2022 de aanmeldingen per elftal. Betaling volgt op een later moment.

Alaaf!