Grol verliest met 2 - 0 van Beuningse Boys

31-10-2022

Beuningse Boys - Grol 2 - 0

Grol wisselt dit seizoen hele goede wedstrijden af met slechte wedstrijden. Afgelopen zondag was het helaas weer een slechte wedstrijd. Uit tegen Beuningse Boys kwam Grol geen moment in de wedstrijd. Beuningse Boys was fysiek sterker en streed net iets feller op het natuurgrasveld. Het technische voetbal van Grol kwam er niet uit en combinaties verliepen moeizaam.

Het was een wedstrijd van weinig kansen voor beide teams. De eerste kans was voor Grol na 10 minuten spelen: een diepe bal bereikte Luc Berentsen, die de bal onder de keeper doorschoot. Helaas ging de langzaam rollende bal net naast. Pas na bijna een half uur kreeg Beuningse Boys hun eerste kans, en die ging er wel in: een bal werd van de achterlijn teruggelegd en vervolgens hard binnengeschoten: 1 – 0.

De strijd speelde zich vooral af op het middenveld, waarbij Beuningse Boys wat meer en vaker aan de bal was dan Grol. Grol probeerde het wel via de snelle buitenspelers maar zij kwamen er niet door. Ook het vastzetten van Beuningen leverde niets op, de thuisspelende ploeg voetbalde zich er keer op keer onderuit.

In de tweede helft was het beeld eigenlijk niet anders. Wederom een grote kans voor Luc Berentsen, maar zijn kopbal ging dit maal ver naast. Daarna een vrije trap voor Beuningse Boys, die Nick Oude Luttikhuis uit zijn handen liet glippen, waarna men eenvoudig kon binnen tikken: 2 – 0. Daarna belandde een kopbal van Beuningse Boys nog op de lat. Het spel lag heel vaak stil, met name door spelers van Beuningen die een blessure behandeling nodig hadden. Uiteindelijk trok scheidsrechter Arnoldus maar liefst een kwartier extra speeltijd bij. Daarnaast kwam er veel irritatie in het veld en vielen er maar liefst zes gele kaarten in het laatste deel van de wedstrijd. Grol kreeg nog twee kleine kansen: een schot van Tycho Riteco belandde op de lat en een hoekschop van Grol werd van de lijn gekopt, maar er werd niet meer gescoord. Eindstand derhalve 2 – 0. Er zat niet meer in afgelopen zondag.

Grol is komende zondag vrij en speelt op zondag 13 november tegen koploper OBW.

Wedstrijdinformatie

24. 1 - 0 Bram Broekman
56. 2 - 0 Martijn Wolf

Scheidsrechter: Marco Arnoldus

Geel:
Mike Kempers, Mick Wissink, Tiem Rots van Grol
5x geel voor Beuningse Boys

Opstelling Grol:
Nick Oude Luttikhuis, Max de Vries, Kjell Riteco, Mart Willemsen, Thiemo Wessels, Rico Lammerdink, Tiem Rots, Mike Kempers (67. Mick Wissink), Tycho Riteco, Luc Berentsen en Siebe Lantink (67. Jordy Schutten).

Komend weekend is Grol vrij van de competitie.
Dinsdag 8 november oefent Grol thuis om 20.15 uur tegen het Politie Elftal.
Zondag 13 november speelt Grol uit om 14.30 uur tegen koploper OBW in Zevenaar.

Uitslagen 2H

Beuningse Boys - Grol 2 - 0