Jeugd bingo bij de s.v. Grol

01-01-2008

Op zaterdag 5 januari staat de eerste activiteit van 2008 alweer op het programma. Deze ochtend staat helemaal in het teken van de jaarlijkse bingo voor de E en F jeugd.  Vanaf 09:00 uur ben je van harte welkom in de kantine van de sv Grol om een mooi plekje uit te zoeken waar je al je prijzen in de wacht kunt slepen. De ochtend zelf zal om 09:30 uur beginnen. We zullen 10 rondes spelen, dus er zijn genoeg kansen om prachtige prijzen mee naar huis te nemen. Ook je broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes en andere vriendjes zijn van harte welkom!

De kosten om mee te doen aan de bingo.
Wanneer je lid bent van de Supportersclub betaal je €2,50.
Wanneer je geen lid bent van de supportersclub ben je natuurlijk ook van harte welkom. Je betaalt dan €5,--. Het is natuurlijk ook mogelijk om deze ochtend lid te worden van de supportersclub en mee te spelen voor €2,50.