Nieuwe kledinglijn voor s.v. Grol

01-04-2008

GROENLO – De negentigjarige s.v. Grol presenteerde maandagavond 31 maart in de sportkantine op sportpark ‘Den Elshof’ haar nieuwe kledinglijn. Dit omdat het huidige Hummelshirt het komende jaar waarschijnlijk uit de collectie gaat en omdat binnen de club steeds meer geluiden komen dat het huidige tenue oubollig en niet meer van deze tijd is.

Het nieuwe tenue komt van A-line uit Italië en blijft blauw shirt, witte broek en blauwe sokken. Daarentegen is voor het uittenue gekozen voor de oude kleuren van de vereniging. Dit wordt een rood/zwart gestreept shirt, zwarte broek en zwarte kousen. Ook tijdens het zaalvoetbal zal Grol spelen in deze kleding.

Een werkgroep van de s.v. Grol heeft de nieuwe kleding gekozen uit twaalf verschillende merken. Het merk E-Line uit Italië zal door Mark Reinders en Tom Kaak worden geïmporteerd. De nieuwe kleding zal in eerste instantie alleen zijn voor de Grol 1 en wordt gedragen met ingang van het nieuwe seizoen 2008/2009. De andere teams van de vereniging zullen een jaar later overgaan naar het nieuwe tenue.