15 Jubilarissen 50 Jaar Lid

04-11-2022

Op donderdag 3 november werden bij Sociaal Cultureel Centrum De Mattelier maar liefst 15 jubilarissen gehuldigd voor 50 jaar lidmaatschap bij de sportvereniging Grol.

14 van de 15 jubilarissen waren samen met familie en vrienden aanwezig en werden stuk voor stuk op ludieke, luchtige en informatieve wijze toegesproken door voorzitter Hans Scheinck. Een prestatie van formaat. Diverse werkzaamheden voor de club passeerden de revue, doorspekt met de nodige anekdotes. Het was voor het derde jaar op rij dat de huldiging op deze wijze werd ingevuld. De jubilarissen ontvingen naast een prachtige toespraak, ook een mooi beeldje 'Van Mens tot Mens" en een prachtige bos bloemen.

Jubilarissen Grol 50 Jaar Lidmaatschap. Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl.
Van links naar rechts: Hennie Hilderink, Hans Scheinck, Marcel Walterbos, Jan Blankenborg, Henri Walterbos, André Bomers, Rob Stokkers, Hemmie Oolthuis, Harry Broshuis, Alphons Scheinck, Agnes ten Bulte, Ben Bomers, Gerard Huijskes, Johnny Bos en Paul Meekes. Mark Wissink ontbreekt op de foto.

De gasten werden goed verzorgd en voorzien van een hapje en een drankje door de vrijwilligers van De Mattelier. Al met al wederom een enorm geslaagde feestelijke avond.

De volgende personen zijn gehuldigd voor 50 jaar lidmaatschap. Tevens kan men via de link de toespraken nog eens nalezen.

Marc Wissink

Op woensdagavond gehuldigd. Geen toespraak beschikbaar.

Agnes ten Bulte

Toespraak Agnes ten Bulte