BusinessClub Grol

De Grol heeft een zeer grote groep materiele en financiele sponsoren. Deze sponsoren zijn zeer belangrijk voor de Grol.

Sinds november 2011 is er een businessclub actief binnen de Grol: de Business Club Grol.

De BusinessClub Grol biedt u als ondernemer de gelegenheid om nieuwe kennis(sen) op te doen in een ongedwongen sfeer. Niets is zo stimulerend als een ontmoeting met een collega-ondernemer, die voor dezelfde vragen en beslissingen staat als u. Elk seizoen organiseert de BusinessClub Grol een aantal gezamenlijke activiteiten, waarbij u de basis kunt leggen voor vruchtbare en hopelijk blijvende contacten. Ondernemen is een kwestie van gunnen, kunnen en kennen.

Contactpersoon:
Matthijs Roorda
E-mail: matthijs.roorda@gmail.com
Mobiel: 06 5572 0474

Samenstelling Bestuur BCG:
Matthijs Roorda, Peter Scheinck, Rob Soer, Bas Stortelers, Luc Stortelder, Miquel Porskamp, Dave ten Have.