Functionaris AVG

Vanaf 25 mei 2018 geldt er een nieuwe, strengere regelgeving op het gebied van de privacy, de zogeheten Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Het recht op privacy kun je eenvoudig omschrijven als het iemands recht om met rust gelaten te laten worden. Dit betekent ook dat je niet zomaar iemands persoonlijke informatie mag gebruiken. Dit noemen we het recht op de bescherming van persoonsgegevens.

Als sportvereniging ben je wettelijk verplicht tot het beschermen van de persoonsgegevens van leden, vrijwilligers en alle andere personen van wie je persoonsgegevens verwerkt.

Als Grol vinden we dit ook belangrijk. Daarom hebben we een privacy verklaring opgesteld waarin je kunt lezen welke gegevens wij verwerken en hoe wij daar mee om gaan. Deze is sinds vandaag te lezen op de website en te vinden in het hoofdmenu onder documenten en bij Quick Links.

De privacy verklaring van de Grol is te lezen via de volgende link: Privacy Verklaring Grol