Beheergroep Kleding

De Grol heeft jaren terug besloten om een uniform voetbaltenue te hanteren, waarop tevens het logo van de vereniging prijkt.
De Grol koopt alle kleding in en stelt deze vervolgens beschikbaar aan alle teams. Via sponsoring en een kledingbijdrage van alle actieve leden wordt dit gefinancierd. Tevens ontvangen jeugdspelers een tas en een presentatiepak van de club in bruikleen.

Om de kleding zo lang mogelijk goed te houden is er een reglement opgesteld. Deze is te bekijken via de volgende link: reglement kleding.

De kleding wordt beheerd door de Beheergroep Kleding. De beheergroep kleding heeft een eigen onderkomen en deze is te vinden naast de kassa/entree.

Inloopspreekuur

Ook dit jaar werken we weer met een inloopspreekuur. Alle begeleiders van de seniorenteams en jeugdteams kunnen dan terecht voor al hun vragen etc. wat betreft kleding en verschillende materialen.

De kledingcommissie bestaat uit: Anita Helmers, Annie Waenink, Betsie Schovers, Erica Derksen, Annemieke Herlaar, Mini Huijskes, Carry Walterbos, Ilse Everink, Susanne Giesbers en Rita Arink:

Taak verdeling commissie is:

Aanspreekpunt voor de meiden/vrouwen:

Carry Walterbos

M 06 4500 7478

Aanspreekpunt voor de senioren:

Susanne Giesbers

M 06 5089 1890

Aanspreekpunt voor de pupillen/junioren:

Annemieke Herlaar

M 06 1044 2001

De algehele coördinatie is in handen van:

Rita Arink

M 06 2041 8707

E-mail: kledingcommissie@svgrol.nl

Mochten er vragen  zijn die echt niet kunnen wachten, dan kunnen jullie contact opnemen met Mini Huijskes voor de seniorenteams, Annemieke Herlaar voor de jeugdteams en Rita Arink voor de algehele coördinator van de beheergroep kleding.

Rooster inloopspreekuur (voor 2e helft seizoen 2023-2024):
De zaterdagen: 20 januari, 3 februari, 24 februari, 9 maart, 23 maart, 6 april, 20 april en 11 mei 2024.
Tijdstip van 9.30 uur tot 11.00 uur.

Zijn er zaken die niet kunnen wachten, dan kunnen jullie contact opnemen met de leden van de kledingcommissie.